نحوه استفاده از رژگونه مایع

نحوه استفاده از رژگونه مایع

رژگونه یک محصول آرایشی است که به گونه های شما رنگ می بخشد. برای یادگیری نحوه استفاده از رژگونه مایع مراحل زیر را دنبال کنید.

رژگونه مایع چیست؟ نحوه زدن رژگونه مایع

رژگونه کرمی یا رژگونه مایع یک محصول آرایشی است که با افزودن زیبایی طبیعی به گونه‌ها، رنگ پوست شما را زنده می‌کند. این نوع از رژگونه برای پوست های خشک یا بالغ عالی است زیرا این فرمول ها در خطوط ریز صورت نمی چسبد.

رژ گونه مایع به دلیل سهولت استفاده عالی است. می توانید آن را با انگشتان خود به پوست صورت بمالید و با انگشتان خود ترکیب کنید تا ظاهری تازه و درخشان داشته باشید. فرمول مایع معمولا ماندگاری بالایی دارد و در سایه های هلویی، صورتی، قرمز، نارنجی و قهوه ای وجود دارد. می توانید فرمول های رژگونه مایع مات یا درخشان را نیز در فروشگاه خانومی پیدا کنید.


طرز استفاده از رژگونه مایع در 3 مرحله

رژگونه مایع قابل ساخت و ترکیب است. برای استفاده از رژگونه مایع آموزش زیر را دنبال کنید:

1. صورت خود را آماده کنید: رژگونه ی مایع

مراقبت از پوست بخش مهمی از آرایش است. صورت خود را بشویید و از یک مرطوب کننده برای آبرسانی به صورت خود استفاده کنید تا آرایش به پوست شما بچسبد. در مقایسه با سایر انواع رژگونه، رژگونه مایع اگر پوست خشکی دارید آبرسان ترین نوع رژگونه است.

2. فونداسیون و کانسیلر بزنید: رژ گونه مایع

اگر از کرم پودر و کانسیلر استفاده می کنید، قبل از افزودن رژگونه، آن محصولات را روی صورت خود بمالید.

3. رژگونه مایع را بمالید: نحوه استفاده از رژگونه مایع

ابتدایی ترین راه برای زدن رژگونه این است که لبخند بزنید و سیب گونه خود را پیدا کنید. در آنجا بمالید و سپس به سمت شقیقه ها مخلوط کنید تا به صورت شما برافروختگی طبیعی تری بدهد. اگر رژگونه‌تان به صورت کرمی در آمد، مستقیماً روی گونه‌هایتان بکشید. اگر در ظرفی قرار دارد، با انگشتان خود محصول را روی صورت خود بمالید. همچنین می‌توانید از برس رژگونه یا پد آرایشی استفاده کنید. از سیب گونه‌هایتان شروع کنید، سپس با حرکت رو به بالا ترکیب کنید.


4 نکته برای استفاده از رژگونه مایع: بهترین رژگونه مایع

هنگام استفاده از رژگونه، این ترفندهای آرایشی را در نظر داشته باشید:

1. از فاندیشن مایع همراه با رژگونه مایع استفاده کنید:

اگر قصد دارید از رژگونه مایع استفاده کنید، از فاندیشن یا مرطوب کننده رنگی و کانسیلر مایع استفاده کنید. لایه بندی پودر و محصولات آرایش مایع می تواند باعث ایجاد رگه شود. برای سهولت در مخلوط کردن، از یک پایه کاملا مایع استفاده کنید.

2. رنگ های زیرین خود را در نظر بگیرید:

انتخاب رنگ رژگونه مایع مناسب برای نوع پوست ضروری است. مشخص کنید که آیا ته رنگ سرد یا گرم در صورت خود دارید. برای طبیعی‌ترین ظاهر، رژگونه‌ای را انتخاب کنید که با رنگ‌های زیرین‌تان هماهنگ باشد: هلویی برای ته‌رنگ‌های گرم، آلوئی برای ته‌رنگ‌های سرد. برای اینکه آرایش رژگونه‌ای به چشم بیاید، سایه‌هایی را با ته رنگ مخالف آزمایش کنید.

3. اضافه کردن رنگ در مراحل:

رژگونه مایع دارای رنگدانه بالایی است، بنابراین بهتر است کمی روی صورت خود بمالید و ترکیب کنید، سپس ظاهر رژگونه خود را ارزیابی کنید. در صورت لزوم رنگ بیشتری اضافه کنید. افزودن رنگ آسان تر از حذف آن است.

4. با هایلایتر ظاهر خود را تقویت کنید:

پس از استفاده از رژگونه مایع، می‌توانید هایلایتر یا برنزر اضافه کنید تا رنگی گرم به صورت خود ببخشید.


بیشتر بخوانید:آموزش ساخت رژگونه مایع یا کرمی در خانه

بیشتر بخوانید: بهترین رژ گونه پودری

مرتبط:نحوه استفاده از رژگونه مایع,نحوه استفاده از رژ مایع,نحوه زدن رژگونه مایع,طرز استفاده رژگونه مایع,رژ مایع را چگونه رقیق کنیم,طرز استفاده از رژگونه مایع,روش استفاده از رژ لب مایع,روش استفاده رژ لب مایع,چجوری ماهی رژیمی درست کنیم,رژگونه مایع چیست,رژگونه مایع اپیو,به‌ طور کلی ساختار رژ گونه دخترانه به سه دسته پودری، کرمی، ژله‌ای یا مایع تقسیم می‌شوند.,چجوری باید رژگونه بزنیم,طریقه ی درست رژگونه زدن,چگونه باید رژیم بگیریم,طریقه صحیح رژگونه زدن,چه جوری رژگونه بزنیم,چجوری رژگونه بزنیم,نحوه صحیح رژگونه زدن,نحوه ی رژ گونه زدن,نحوه ی صحیح رژگونه زدن,طریقه ی صحیح رژگونه زدن,طرز زدن رژگونه,طریقه درست رژگونه زدن

پیمایش به بالا