راه های کوچک کردن باسن و ران

راه های کوچک کردن باسن و ران

آیا نگران وزن زیادی در قسمت باسن و ران خود هستید؟ به دنبال راه های کوچک کردن باسن خود هستید؟ یک باسن بزرگ می تواند خرید لباس را سخت کند و ممکن است منحرف کننده ترین ویژگی شما باشد.

کاهش چربی نقطه ای یک ناحیه امکان پذیر نیست، اما می توانید ماهیچه های باسن خود را تقویت کنید تا ظاهری شاداب تر و فرمی بهتر به آن ببخشید. رژیم غذایی نیز می تواند در اندازه باسن شما نقش داشته باشد. از طریق ورزش های تقویت کننده یا رژیم غذایی، در کمترین زمان ممکن باسن کوچک تری خواهید داشت.


ورزش کردن: راه های کوچک کردن باسن

1. کار روی باسن:

تمرینات قدرتی در نهایت بهترین راه برای کوچک کردن باسن شما هستند. عضلات فضای فیزیکی کمتری نسبت به چربی اشغال می‌کنند، بنابراین تقویت باسن (تبدیل چربی به عضله) آن را کوچک‌تر می‌کند. داشتن عضله بیشتر همچنین متابولیسم کلی شما را افزایش می دهد و بدن شما را به تناسب می رساند.

  • تمرینات ددلیفت برای عضلات باسن شما عالی هستند. اما هنگام انجام ددلیفت، حتما به فرم خود دقت داشته باشید. ستون فقرات خود را در وضعیت خنثی و در یک راستا با سر و شانه های خود نگه دارید، و وزن خود را روی پاشنه های خود قرار دهید.
  • اسکات را به برنامه خود اضافه کنید. این تمرین در درجه اول ران ها و باسن شما را هدف قرار می دهد، اما روی همسترینگ و کمر نیز تاثیر می گذارد.
  • حرکت لانژ یکی دیگر از تمرینات فوق العاده برای باسن شما است. چندین گونه مختلف وجود دارد، به طور مداوم نوع حرکتی را که انجام می دهید تغییر دهید.
راه های کوچک کردن باسن و ران
حرکت لانژ چیکار کنیم که باسنمون کوچک بشه
راه های کوچک کردن باسن و ران
اسکات راه های کوچک کردن باسن
راه های کوچک کردن باسن و ران
تمرینات ددلیفت چکار کنیم باسنمون کوچک بشه

2. کاردیو یا تمرینات هوازی: چیکار کنیم که باسنمون کوچک بشه

از آنجایی که چربی مقصر بزرگ شدن باسن است، کاردیو سریعترین پاسخ برای از بین بردن آن است. دویدن، شنا کردن، بوکس یا دوچرخه سواری بیشترین کالری را می سوزانند. و کالری کمتر معادل باسن کوچکتر است.

  • علاوه بر تمرینات هوازی مستقیم، تمرینات اینتروال را امتحان کنید که حتی کالری بیشتری می‌سوزاند.
    • 30 ثانیه کامل ورزش کنید و چند دقیقه استراحت کنید. 8 تا 10 بار تکرار کنید. متابولیسم شما در عرض چند دقیقه بالا می رود و بیدار می ماند.
  • تمرینات قلبی و روتین هایی را پیدا کنید که از انجام آنها لذت می برید و انگیزه انجام آنها را حفظ می کنید. بهترین ورزش قلبی، تمرینی است که از انجام آن لذت می برید. یوگا برای سلامت قلب را اینجا بخوانید.
  • شروع تمرینات چرخشی اگر تمرینات قدرتی منظم کمی خسته کننده است، آن را با تمرینات مداری یا چرخشی ترکیب کنید. در حالی که می توانید هر روز کاردیو انجام دهید، تمرینات قدرتی را 3 روز در هفته به مدت 30 دقیقه نگه دارید.
لوازم آرایشی آموزش شستن لباس اکلیل دار

رژیم گرفتن: چکار کنیم باسنمون کوچک بشه

1. کالری را کاهش دهید:

مصرف کالری کمتر مساوی است با باسن کوچکتر، کاهش کالری با ورزش ممکن است کافی نباشد. شما باید عادات غذایی خود را نیز کنترل کنید.

  • 1 پوند (تقریبا نیم کیلو) 3500 کالری است. اگر کاهش وزن 10 پوندی اولین هدف شما باشد، کاهش 500 کالری در روز برابر است با کاهش 1 پوندی در هفته، در مجموع 10 هفته. اما فراموش نکنید: ورزش باعث کاهش کالری نیز می شود.

2. کربوهیدرات ها و چربی های مناسب بخورید:

اغلب کربوهیدرات ها و چربی ها دشمن کاهش وزن شناخته می شوند. با این حال، کربوهیدرات های خوب و چربی های خوب برای رژیم غذایی شما بسیار مهم هستند. آنها به بدن شما انرژی می دهند، متابولیسم شما را حفظ می کنند و به سیستم گوارش شما کمک می کنند تا ویتامین ها را جذب کند.

  • آووکادو، زیتون، آجیل، روغن زیتون و ماهی قزل آلا همگی دارای چربی های غیراشباع خوبی هستند که شما را سیر نگه می دارند و بعدا از پرخوری جلوگیری می کنید.
  • نان های سبوس دار، غلات و پاستا،جو دوسر، کوسکوس، کینوآ و برنج قهوه ای کربوهیدرات های خوبی هستند که فیبر، انرژی و سطح انسولین شما را در حد طبیعی نگه می دارند.

3. لبنیات و پروتئین سالم دریافت کنید: چه بخوریم که باسنمان کوچک شود

هر دوی این گروه های غذایی به عضله سازی شما کمک می کنند و سرشار از مواد مغذی هستند. لبنیات و پروتئین نیز انجام تمرینات را آسان تر می کند.

  • تخم مرغ، بوقلمون، مرغ، ماهی، ماست های کم چرب، شیر، پنیر همگی گزینه های خوبی هستند. اگر گوشت قرمز را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که بدون چربی است.

4. کالری خالی را حذف کنید: چی بخوریم که باسنمون کوچک بشه

برای کاهش کالری، باید چربی های بد و کالری های خالی را حذف کنید. نوشیدنی های مضر و غذای ناسالم را حذف کنید.

  • میوه و سبزیجات بخورید. آنها کم کالری هستند اما همچنان متراکم هستند و شما را برای مدت طولانی تری سیر می کنند.
  • آب بنوشید. دو لیوان قبل از هر وعده غذایی شما را هیدراته می کند و وزن را کاهش می دهد. همچنین زمان کمتری برای مصرف نوشیدنی های شیرین و پرکالری خواهید داشت که هیچ تاثیری برای تغذیه بدن شما ندارند.

بیشتر بخوانید:آموزش شستن لباس اکلیل دار ۱۰ نکته طلایی

مرتبط:چه بخوریم که باسنمان کوچک شود,چی بخوریم که باسنمون کوچک بشه,باسنم چه بخوریم که باسنمان کوچک شود,چکار کنیم باسنمون کوچک بشه,چیکار کنیم که باسنمون کوچک بشه,ورزش‌هایی برای لاغری ران + تغذیه مناسب کوچک کردن باسن,کوچک کردن باسن با 16 روش فوق العاده,روش‌های کوچک کردن باسن با تغذیه و ورزش,روش های کوچک کردن و لاغری باسن,11 روش سریع لاغر کردن باسن با ورزش، تغذیه و روش‌های خانگی,سریعترین روش های کوچک کردن باسن,لاغری باسن و 12 راهکار موثر برای لاغری سریع ران و باسن,جراحی کوچک کردن باسن با روش لیپوماتیک مشابه با لیپوساکشن

پیمایش به بالا